محرم امسال ۵۲ حادثه در شهر کاشان رخ داد

محمدمسعود چایچی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از وقوع ۵۲ حادثه در دهه نخست محرم امسال در این شهر خبر داد.

محمدمسعود چایچی گفت: با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی در دهه نخست محرم امسال، همزمان با آماده‌باش ماموران سازمان آتش‌نشانی در ایستگاه‌های پنج‌گانه، ۱۲۴ مورد استقرار شامل ۶۷۵ نفرساعت انجام شد.

وی ادامه داد: مجموعا ۱۸۸ نیرو با استفاده از ۶ دستگاه موتورسیکلت تجهیزشده و هفت دستگاه خودرو در شیفت‌های تنظیم شده در محل‌های از پیش تعیین‌شده مستقر بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان این‌که ارائه آموزش‌های لازم باعث کاهش آتش‌سوزی‌ها نسبت به سال‌های قبل شد، خاطرنشان کرد: در دهه نخست محرم امسال ۵۲ مورد حادثه و ۱۷ آتش‌نشانی در کاشان رخ داد که یک مورد مربوط به ایستگاه صلواتی فاقد مجوز لازم از سازمان آتش‌نشانی بود.

بیشتر بخوانیم:
+ توصیه‌های ایمنی برای مراسم‌ها و اماکن برگزاری سوگ‌واری محرم

چایچی با بیان این‌که حوادث واقع شده تلفات جانی نداشت، تاکید کرد: بازدیدهای مستمر کارشناسان سازمان از اماکن عمومی به‌ویژه مساجد و تکایا، قبل از دهه نخست محرم شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر ۱۳ تیم عملیاتی با خودروهای سبک و سنگین اطفائیه، امداد و نجات در محل‌های اصلی شهر و میادین آماده امدادرسانی، آموزش و انجام ماموریت هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.