مطالب منتسب به بنده موجب شگفتی و تأثر است

محمد تکبیرگو دادستان عمومی و انقلاب کاشانکاشان فردا – دادستان کاشان در واکنش به مطلب منتشر‌شده از سوی یکی از خبرگزاری‌های استان و بازنشر در فضای مجازی در خصوص «محکومیت زنی که در ابیانه آواز خوانده است»،گفت: امروز ۲۱ شهریورماه ۹۸ در فضای مجازی مطلبی منتسب به بنده منتشر شده که موجب شگفتی و تأثر است.

محمد تکبیرگو در گفت‌و‌گو با اهل کاشانم با اشاره به آیه‌ای از قرآن افزود: از همه درخواست می‌کنم به معنای آیه‌ی «واتقوالله و قولو قولاً سدیداً» توجه کرده و بر اساس آن عمل کنند.

تکبیرگو با اظهار بی‌اطلاعی از این موضوع یادآور شد:‌ ابیانه در حوزه‌ی نطنز است، احیاناً چنان‌چه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده است، مربوط به حوزه قضایی شهرستان کاشان نمی‌شود.

لازم به ذکر است امروز یکی از خبرگزاری‌ها استان اصفهان از قول دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفته بود که ۱۰ سال محکومیت زندان برای زنی صادر شده است که چندی پیش در روستای ابیانه و در جمع اهالی و گردشگران برنامه آوازخوانی اجرا کرده است.

جمعه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۸ در جریان سفر یک تور گردشگری به ابیانه، «نگار معظم» یک زن حاضر این تور در محله «هرده» یا «پایین ده» اقدام به ترانه‌خوانی در فضای باز می‌کند. تعدادی از مردم و حاضران در محل نیز به تماشای تک خوانی این زن می‌نشینند.

انتشار نماهنگ‌هایی از این خوانندگی درفضای مجازی واکنش فرماندار و امام جمعه نطنز را به دنبال داشت و به دنبال آن خواننده یادشده به دادگاه احضار شد. ظاهر اکنون حکم آن دادگاه در همان حوزه‌ی قضایی نطنز صادر شده است نه کاشان.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.