شرکت ۹۲۱ دانشجو از سراسر کشور در آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه کاشان

دانشگاه کاشانکاشان فردا – رئیس دانشکده آموزش‌های الکترونیکی و آزاد دانشگاه کاشان گفت: در ترم تابستان امسال 921 دانشجو از سراسر کشور در دوره‌های آموزشی الکترونیکی این دانشگاه شرکت کردند.

 داریوش دیدبان با اشاره به این‌که شرکت تمام دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت علوم اعم از دولتی، پیام نور، آزاد و غیرانتفاعی سراسر کشور در این دوره‌ها آزاد بود افزود: در تابستان امسال 77 عنوان درس برای دانشجویان ارائه شد.

وی با بیان این‌که هر دانشجو در ترم تابستان حداکثر 6 واحد درسی می‌تواند اخذ نماید خاطر نشان کرد: شیوه دروس ارائه‌شده تخصصی به صورت مجازی و دروس عمومی اخلاق، اندیشه اسلامی، انقلاب اسلامی و دانش خانواده به‌صورت حضوری در این دانشگاه ارائه شد.

دیدبان افزود: نام‌نویسی برای شرکت در این دوره به صورت اینترنتی انجام شد و دانشجویان در طول برگزاری دوره، می‌بایست طبق برنامه زمان‌بندی‌شده به صورت آنلاین در سامانه آموزش مجازی دروس حاضر و با اساتید خود تبادل‌نظر داشته باشند.

رئیس دانشکده آموزش‌های الکترونیکی و آزاد دانشگاه کاشان با اشاره به این‌که به غیر از امتحان، کلیه مراحل کار به صورت اینترنتی، بود اظهار داشت: دوره‌های آموزش عالی آزاد برای صنایع منطقه نیز با هدف کمک به ارتقای سطح دانش تخصصی در زمینه‌های زبان انگلیسی و علوم کامپیوتر در طول تابستان 1398 بطور فعال برگزار گردید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.