بدهی ۵۸ میلیارد تومانی سه دستگاه دولتی به شهرداری کاشان

بدهی ۵۸۰ میلیارد ریالی سه دستگاه دولتی به شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیر درآمد شهرداری کاشان گفت: دانشگاه علوم پزشکی ۲۲ میلیارد تومان، دانشگاه کاشان ۱۸ میلیارد تومان و اداره راه و شهرسازی ۱۸ میلیارد تومان به این شهرداری بده‌کارند

عباس شافعی به ایمنا اعلام کرد: ۲۰۸ میلیارد تومان از مجموع بودجه ۴۰۰ و ۲۶ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۹۸ در نیمه نخست سال محقق شده و بر این اساس می‌توان گفت ۹۷ درصد منابع درآمدی که پیش‌بینی شده بود محقق شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ عدالت و شفافیت در «بخشودگی» و «تقسیط» عوارض

وی با بیان این‌که در طول دو سال گذشته دو عیدی و ۲۱ حقوق کارکنان و کارگران شاغل در مجموعه شهرداری کاشان پرداخت شده است، افزود: در پنج ماه نخست امسال بیش از ۵۶ میلیارد تومان حقوق پرداخت شده که بیش از ۲۸ میلیارد تومان از این مبلغ توسط مناطق پنجگانه شهرداری کاشان تامین و وصول شده است.

شافعی از پرداخت ۴۳ میلیارد تومان دیون شهرداری در رابطه با پرونده‌های قضایی مطرح شده در دادگستری خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح پایش املاک به عنوان یک طرح درآمدزا در نظر گرفته شده است. این طرح جامع با شناسایی عرصه‌ها آغاز و به وصول مطالبات و کسب درآمد ختم می‌شود.

مدیر درآمد شهرداری کاشان با اشاره به افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تعرفه عوارض در سال ۹۸، خاطرنشان کرد: بر خلاف سال‌های گذشته ردیفی با عنوان تخفیف عوارض وجود ندارد و در حال حاضر بخشودگی عوارض برای بخشی از موارد در قالب ماده واحده یا بودجه برای شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان کاشانی بیش از ۴۰ میلیارد تومان بابت عوارض به شهرداری بدهکار هستند که در سال اخیر علی‌رغم ارایه بسته‌های تشویقی برای پرداخت آن اقدام نکردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.