کاشان رتبه دوم تولید شیر استان را دارد

دیدار فرمانداری کاشان از شبکه دامپزشکی کاشانکاشان فردا – همزمان با ۱۴ مهر روز دامپزشکی، فرماندار کاشان از شبکه دامپزشکی کاشان بازدید و با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

علی‌اکبر مرتضایی در این بازدید با اشاره به گستردگی کار شبکه دامپزشکی، وظایف آن را خطیر و دارای اهمیت بسیار در زمینه سلامت عموم جامعه دانست و گفت: حفظ سلامت انسان‌ها مسئولیتی سنگین و اولویت‌دار است.

بیشتر بخوانیم:
+ شیر را در کاشان گران نخرید
+ وجود بیش از ۱۳۷ مرکز توزیع شیر فله در شهرستان کاشان

وی به موفقیت کاشان در کسب رتبه دوم استان در تولید شیر اشاره کرد و یادآور شد: شهرستان کاشان در تولید دام و محصولات دامی، پرورش و تکثر ماهیان زینتی دارای توان‌مندی‌های زیادی است که این خود بر اهمیت و دامنه فعالیت دامپزشکی در این شهرستان می‌افزاید.

مرتضایی مرتضایی در این نشست ضمن تاکید بر ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه از طریق آموزش اظهار داشت: دستگاه‌هایی که در خصوص آموزش شهروندی دارای شرح وظایف می‌باشند با موضوع بهداشت و سلامت جامعه به تولید محتوا بپردازند و از ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش و رسانه استفاده کنند.

وی در پایان افزایش همکاری‌های بین‌بخشی و سطح تعاملات دستگاه‌هایی اجرایی که به نوعی در ارتباط با بحث بهداشت و امنیت جامعه هستند را با شبکه دامپزشکی خواستار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.