ایجاد رشته داروسازی در کاشان منتظر امضای وزیر

دکتر ابراهیم کوچکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ایجاد رشته داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به تصویب شورای گسترش آموزش عالی کشور رسیده و منتظر امضای وزیر بهداشت است.

به گزارش مهر، مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی کاشان صبح سه شنبه با حضور مدیران و مسئولین شهر کاشان و همچنین ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این آیین رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سخنانی با بیان این‌که در ابتدای قبول مسئولیتم در این دانشگاه قول پیگیری دو مسئله را دادم، اظهار داشت: نخستین مورد ایجاد رشته داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان بود که این مهم به تصویب شورای گسترش آموزش عالی کشور رسیده و منتظر امضای وزیر بهداشت است.

دکتر ابراهیم کوچکی با اشاره به این‌که حدود ۱۲ سال پیش کلنگ احداث بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم (عج) زده شده و اقدامی برای ساخت آن نشده بود، ابراز داشت: دومین قولی که دادم ساخت این بیمارستان بود که هم‌اکنون این بیمارستان در حال ساخت است.

وی با بیان این‌که زمین احداث بیمارستان قبلا چهار هکتار بود، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده زمین احداث این بیمارستان به ۱۰ هکتار افزایش پیدا کرد.

دکتر کوچکی از پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی ساخت این بیمارستان خبر داد و افزود: در حوزه درمان نیز ۴۰ پروژه تکمیل و یا در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.