چهاردهمین هفته چلچراغ توسعه در مناطق یک و سه

چلچراغ توسعه شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، بیان کرد: پروژه‌های چهاردهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه، با ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی بذرافشان گفت: کوچه شهید نیکویی (اصناف) پس از زیرسازی، بلوک‌فرش، جدول، تأسیسات، فضای سبز و بدنه‌سازی با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، به‌سازی خیابان‌ها و یک میدان در شهرک ۲۲ بهمن،  را نیز در این هفته از اجرای طرح چلچراغ توسعه یادآور شد و گفت: خیابان‌های استقلال و پیروزی و میدان بهمن با عملیاتی نظیر آسفالت، جدول‌گذاری و بلوک‌فرش با صرف اعتباری حدود یک میلیارد تومان به‌سازی و مهیای بهره‌برداری شده است.

بذرافشان همچنین اجرای آسفالت و جدول‌گذاری بخش تعریض‌شده خیابان سلمان فارسی با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان را نیز در چهاردهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه یادآور شد.

وی بدنه‌سازی کوچه آیت‌الله امامت جنب بازار را نیز متذکر شد و افزود: این پروژه نیز که مساحتی حدود 800 مترمربع را در برمی‌گیرد با اعتباری به میزان ۱۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری خاطرنشان کرد: آیین بهره‌برداری پروژه‌های چهاردهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه شام‌گاه چهارشنبه اول آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجدالنبی (ص) واقع در خیابان محتشم انتهای کوچه شهید نیکویی (اصناف) برگزار می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.