رفتار اداره کل صمت در ندادن اختیارات به کاشان شرم‌آور است

همایش توسعه صادرات فرش ماشینی در کاشانکاشان فردا – همایش «توسعه صادرات فرش ماشینی، چالش‌ها و فرصت‌ها» صبح امروز پنج‌شنبه ۲ آبان‌ماه در اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد.

به گزارش مشکات آنلاین در این همایش که با حضور حمید زادبوم معاون وزیر صمت، نماینده کاشان و آران و بیدگل، علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان، اسماعیل بایبوردی فرماندار آران و بیدگل و جمعی از تولیدگران و صنعت‌گران برگزار شد،  «سید جواد ساداتی‌نژاد» با بیان این‌که شاید بخشی از حرف‌هایش رنگ و بوی گلایه داشته باشد گفت: یک عده در تهران نمی‌خواهند نمایشگاه فرش در کاشان برگزار شود و همه تولیدکنندگانی که این‌جا هستند دلیلش را می‌دانند.

وی تصریح کرد: متأسفانه گمرک کاشان با وجود اقدامات صورت گرفته هنوز آن‌طور که باید آغاز به کار نکرده و کاشان در حوزه گمرک مشکل دارد.

ساداتی‌نژاد خطاب به معاون رئیس سازمان‌ صمت اصفهان تاکید کرد: تفویض اختیارات به اداره کاشان، مصوبه وزیر صمت را به‌عنوان پشتوانه دارد، اما متأسفانه مسئولان در اصفهان این مصوبه را اجرا نکرده و اختیاراتی نیز که قبلاً به کاشان تفویض کرده بودند، یک‌به‌یک پس می‌گیرند. این رفتار شرم‌آور است.

نماینده کاشان و آران و بیدگل به مجید برازنده، رئیس اداره صمت کاشان پیشنهاد کرد:
اگر دوباره تفویض اختیار به کاشان نشد، به نظر من عزت‌مندانه‌تر این است که شما استعفا بدهید و بروید. رد مسئولیت کنید بهتر است تا تفویض اختیارات را از دست بدهیم.

قرار بود استاندار اصفهان هم یکی از سخنرانان این همایش باشد که خبری از حضور وی نشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.