صوت قطار گردشگری در ایستگاه کاشان به صدا درآمد

ورود قطار گردشگری به کاشانکاشان فردا – رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان از ورود قطار گردشگری تهران به کاشان در ۲۳ آبان‌ماه ۹۸ و استقبال از گردشگران ویژه این قطار در ورود به کاشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این اداره مهران سرمدیان گفت: این قطار با ظرفیت ۳۰۰ نفر با مقصد گردشگری کاشان هر پنج‌شنبه از تهران حرکت و پس از تور یک روزه بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی منطقه فرهنگی کاشان به تهران باز می‌گردد.

حجت‌اله ناصحی‌پور معاون گردشگری این اداره نیز با اشاره به بازدید تعداد ۱۵۰ نفر از مسافران و خبرنگاران حاضر در این قطار از خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی و حمام سلطان امیراحمد و باغ فین و همچنین حضور در کویر، آن‌ها را برنامه‌ی از قبل طراحی شده این تور دانست و اظها امیدواری کرد در آینده با تداوم این تور برنامه‌ریزی برای بازدید از سایر جاذبه‌های گردشگری منطقه فرهنگی کاشان با هماهنگی شرکت مجری در دستور کار قرار گیرد.

برنامه افتتاحیه اولین قطار ویژه گردشگری تهران به کاشان با میزبانی راه‌آهن جمهوری اسلامی و با حضور فرماندر ویژه کاشان و مسئولین اداره میراث فرهنگی و دیگر مسئولین ادارات شهرستان کاشان و با اجرای شرکت حامی گشت گهر برگزار گردید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.