کاشان، شهر موفق در اجرای مبانی وزارت تعاون

میرهادی قره‌سید رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیکاشان فردا – معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که افراد واجد شرایط از یارانه معیشتی بهره‌مند خواهد شد.

بر اساس آخرین آمارها ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان یارانه به متقاضیان واجد شرایط دریافت حمایت معیشتی در کشور تا کنون پرداخت و پس از واریز آخرین دور سبد حمایت معیشتی مقرر شد، افراد خواهان دریافت این سبد درخواست خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند.

به گزارش ایرنا میرهادی قره‌سید رومیانی پنج‌شنبه‌شب ۷ آذرماه در همایش تجلیلی از حامیان بیناد خانواده در کاشان تشریح کرد:بیش از پنج میلیون خانوار برای دریافت حمایت نقدی نام‌نویسی کردند و بر این اساس به وزارت تعاون اجازه دادند وضعیت مالی خانوار را بررسی کند.

وی افزود: پرداخت بسته حمایت معیشتی دولت، بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان است که بیش از ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار از یارانه معیشتی برخوردار شدند و ۲۴ میلیون نفر این یارانه را نگرفتند.

رومیانی اعلام کرد: اعتراض افرادی که یارانه معیشتی به آن‌ها تعلق نگرفته، در حال بررسی است که نتیجه آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در مورد افزایش حقوق کارگران برای سال ۱۳۹۹ گفت: این موضوع بر عهده شورای‌عالی کار است که امیدوارم با ایجاد فهم و نگاه مشترک در همه ارکان، به یک تعادل برسیم.

رومیانی خاطرنشان ساخت: کاشان با وجود فعالیت بنیادهای خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد، نخستین شهری است که در راستای اجرای برنامه ششم توسعه بر اساس مبانی مورد نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق بوده است.

وی همچنین از اختصاص ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان بهزیستی برای پویش تهیه جهیزیه در شهرستان کاشان خبر داد.

همایش تجلیل از حامیان بنیاد خانواده به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار و ۵۰ نفر از حامیان و فعالان قدردانی شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.