برخورد میلگرد با برق فشار قوی کارگر را راهی بیمارستان کرد

سوختگی وبیهوشی کارگر ساختمانی براثر برق گرفتگی درکاشانکاشان فردا – مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان از برق‌گرفتگی و آسیب یک کارگر ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله فدایی گفت: بی‌احتیاطی کارگر ساختمانی۴۰ساله در انتقال مصالح در طبقه سوم ساختمان در حال ساخت، منجر به برق‌گرفتگی، سوختگی و بی‌هوشی وی شد.

فدایی افزود: این حادثه در میدان پلیس کاشان، در ساعت حدود ۱۲:۲۱ چهارشنبه ۱۳آذر‌ماه رخ داد و  تیم امداد و نجات ایستگاه ۲ این سازمان به محل اعزام و پس از انجام اقدامات احیاء توسط عوامل اورژانس با ایمنی جهت انتقال به مراکز درمانی به پایین ساختمان منتقل کردند.

وی اعلام کرد: این حادثه در پی برخورد میلگرد در دست کارگر با سیم‌های انتقال برق فشار قوی در محل اتفاق افتاده بود که موجب سوختگی شدید و بی‌هوشی کارکر شد.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی کاشان از پیمان‌کاران و کارگران خواست تا توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند، تا از بروز این‌گونه حوادث ناگوار جلوگیری شود.

فدایی به هم‌وطنان عزیز توصیه نمود در مواقع بروز این‌گونه حوادث از تجمع و ازدحام در محیط حادثه خودداری نمایند تا فضای مناسب برای سرعت عمل و اقدامات مامورین امداد و نجات آتش‌نشانی فراهم شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.