باریج اسانس کاشان ۳ شهرداری قزوین یک

تیم والیبال بانوان باریج‌اسانسکاشان فردا – در هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان ایران، تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان به یک پیروزی شیرین دست یافت.

به گزارش ایرنا هفته دوم از هجدهمین دوره لیگ برتر والیبال زنان ایران پنج‌شنبه ۱۴ آذرماه با برگزاری چهار دیدار سپری شد که تیم‌‌های باریج اسانس کاشان، ذوب‌آهن اصفهان، سایپا تهران و ستارگان فارس به برتری برابر حریفان خود دست یافتند.

در این هفته که تیم پیکان استراحت داشت، بانوان باریج اسانس کاشان با نتیجه ۳ بر یک برابر شهرداری قزوین به پیروزی رسید. باریج اسانس ست اول، دوم و چهارم را با نتایج ۲۳-۲۵، ۱۸-۲۵، ۲۵-۲۳ به برتری رسید و شهرداری قزوین نیز در ست سوم با نتیجه ۲۵-۲۳ پیروز میدان شد.

همچنین در دومین دیدار ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۳ بر صفر از سد افق قم گذشت، سایپا تهران با نتیجه سه بر صفر برابر اکسون به برتری رسید، و در دیدار پایانی تیم ستارگان فارس با نتیجه ۳ بر ۱ برابر توسعه اقتصادی اطلس پیروز میدان بود.

بیشتر بخوانیم:
+بدشانسی دختران باریج اسانس در بازی نخست

تیم‌های افق قم، اکسون، باریج اسانس، توسعه اقتصادی اطلس، ذوب‌آهن، پیکان، سایپا، ستارگان فارس و شهرداری قزوین، ۹ تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.