یک امتیاز سهم ستاره سرخ کاشان و مهاجر مشهد

ستاره سرخ کاشانکاشان فردا – تیم فوتبال ستاره سرخ کاشان در هفته نخست مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ سه باشگاه‌های کشور مقابل مهاجر نوین مشهد تن به تساوی داد.

به گزارش پورتال خبری کاشان، نماینده کاشان در گروه نخست این دیدارها، عصر یک‌شنبه یکم دی‌ماه در ورزشگاه امیرکبیر کاشان به مصاف مهاجر نوین مشهد رفت و در پایان دو تیم تن به تساوی بدون گل داده و امتیازات این بازی را تقسیم کردند.

تیم ستاره سرخ کاشان که در زمین اختصاصی خودش بازی نمی‌کرد و حمایت همه‌جانبه تماشاگرانش را نداشت در این دیدار که برایش حکم بازی خارج از خانه را داشت در یک بازی فیزیکی با حریف مشهدی به مساوی بدون گل رضایت داد.

شاگردان علیرضا آلوستانی مربی کهنه کار و کار بلد تیم ستاره سرخ در نخستن دیدار خود که در خانه از حریف مشهدی پذیرایی می کردند، هرچند نتوانست دروازه حریف را بازکند اما بازی فیزیکی و خوب و قابل قبولی را ارائه کرد.

نخستین دیدار برای همه تیم‌ها از حساسیت بالایی برخورددار است و تیم‌های مهمان برای کسب مساوی و حداقل امتیاز به میدان می روند‌و میزبان هم برای پیروزی خود را به آب و آتش می‌زند و این وسط ضد فوتبال است که نتیجه بازی را تعیین می‌کند.

ستاره سرخ کاشان امسال در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های مهاجر نوین مشهد، جوان‌ نوین ساری، شهرداری نوشهر، فجر نگین مشهد، ویستا توربین تهران، پاراگ تهران، کیان تهران، تازان تهران و ۰۴ بیرجند هم‌گروه شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.