شهدای حیدری فین قهرمان جام وحدت

مسابقات والیبال جام وحدتکاشان فردا – تیم والیبال شهدای حیدری فین در نخستین مسابقات جام وحدت با شکست تیم سنگ ساحل به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

مهدی عباسی مدیر ورزش و تفریحات سالم سفاو شهرداری کاشان گفت: نخستین دوره مسابقات والیبال جام وحدت در ۲ گروه ۴ تیمی به صورت دوره‌ای و گروهی با حضور تیم‌های بخشداری مرکزی، برق‌گستر، شهدای حیدری فین، سنگ ساحل، جمعیت جوان، شهدای فین، گوهرآذین بادرود و تیم والیبال محتشمی در مشهد اردهال کاشان برگزار شد.

عباسی با اشاره به این که این رقابت‌ها از آذرماه در سالن ورزشی شهید اردهال (فین بزرگ) آغاز شده افزود: در دیدار نهایی این دوره از مسابقات تیم والیبال شهدای حیدری فین موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ تیم والیبال سنگ ساحل را شکست داده و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

به گفته وی در دیدار رده‌بندی نیز تیم شهدای فین با غلبه بر تیم محتشمی به عنوان سومی این مسابقات دست یافت.

آیین پایانی نخستین دوره مسابقات والیبال جام وحدت با حضور عضو شورای شهر کاشان، مدیرعامل سفاو، رئیس هیئت والیبال، دبیر هیات والیبال، سرپرست مسابقات، جمعی از مربیان و پیش‌کسوتان والیبال و تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها برگزار و تیم‌های اول تا سوم جوایز، حکم و مدال قهرمانی دریافت کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.