بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کاشان تقدیم شورای شهر شد

بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کاشان تقدیم شورای شهر شدکاشان فردا ـ شهردار کاشان لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری کاشان را برای تصویب به شورای شهر تقدیم کرد.

سعید ابریشمی‌راد، در صد‌وسی‌‌وهفتمین نشست رسمی شورای شهر کاشان، لایحه بودجه ۶۰۱ میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومانی سال ۹۹ آن شهرداری را به رئیس شورای شهر کاشان تقدیم کرد.

شهردار کاشان ضمن اشاره به جزئیات این بودجه اعلام کرد: ۱۸۷ میلیارد تومان این بودجه در بخش جاری و ۳۲۳ میلیارد تومان در بخش عمرانی شهرداری و ۹۵ میلیارد تومان این بودجه نیز برای سازمان‌های وابسته به شهرداری است.

بودجه عمرانی ۶۳ درصد و بودجه جاری ۳۷ درصد سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+بودجه 472 میلیارد و 80 میلیون‌تومانی ۹۸ کاشان

به گفته شهردار کاشان؛ از نکات مهم لایحه ۹۹ شهرداری کاشان، تدوین پروژه‌ها با بهره از نظرات معتمدین محلات است و ماموریت حمل و نقل و ترافیک بیشترین سهم بودجه را از میان ماموریت‌های شش‌گانه به خود اختصاص داده است.

بودجه سال ۹۸ شهرداری کاشان ۴۷۲ و ۸۰ میلیون تومان تنظیم شده بود که شورای شهر ۴۹۶ میلیارد تومان آن‌را تصویب کرده بود. بودجه سال آینده حدود ۲۵ درصد نسبت بودجه جاری شهرداری کاشان افزایش داشته است.

به گفته مدیر درآمد شهرداری کاشان، بودجه جاری این شهرداری برای نخستین سال در طوی دو دهه گذشته در سال ۹۸ بیش از ۹۶ درصد محقق شده و پیش‌بینی می‌شود طی چند روز باقی‌مانده تا پایان سال به صددرصد تحقق و مازاد درآمد هم برسد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.