زنگ خطر کرونا دوباره در کاشان به صدا درآمده‌است

کروناکاشان فردا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ضمن قدردانی از شهروندانی که با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منزل به قطع زنجیره انتقال و کاهش همه‌گیری ویروس کرونا کمک کردند تاکید کرد: شهروندان عزیز بدانند که ویروس کرونا هنوز در جامعه وجود دارد و هر روز ۲۰ بیمار جدید به صورت متوسط در منطقه کاشان بستری می‌شود.

دکتر محمد حاجی‌جعفری در گفت‌وگو با تسنیم افزود: کرونا پیر و جوان نمی‌شناسد؛ بیماران ما جوانان و سال‌مندان را شامل می‌شود و حتی بیمار پسر زیر ۲۰ سال مبتلا به کروناه در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده است.

دکتر حاجی‌جعفری با بیان این‌که ما در یک میدان مبارزه و جنگ هستیم، ابراز داشت: درست است که شهروندان گرامی از ماندن در منزل خسته‌شده‌اند، اما شوربختانه دشمن ما خسته نشده و همچنان جولان می‌دهد و بر همین اساس عقل حکم می‌کند تا زمانی که دشمن ما خسته نشده ما باید به مبارزه با آن ادامه دهیم.

وی ضمن تاکید بر عدم بی‌خیالی و بی‌توجهی نسبت به ویروس کرونا گفت: زمانی که امکان کاهش موارد قرنطینه وجود داشته باشد، اعلام خواهد شد و تا آن‌زمان شهروندان تنها برای موارد ضروری از منزل خارج شوند و از دستکش و ماسک استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را نیز رعایت کنند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.