پذیرش ۱۶۰۰ بیمار در اورژانس بیمارستان یثربی کاشان

بخش اورژانس بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشانکاشان فردا – مسئول بخش اورژانس بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان از پذیرش ۱۶۰۰ بیمار در ۵۵ روز گذشته در اورژانس این بیمارستان خبر داد.

مریم زهره با تاکید بر اینکه با همه‌گیری ویروس کرونا، از تمامی ظرفیت بیمارستان شهید بهشتی برای درمان بیماران مبتلا به این ویروس استفاده شد، گفت: در همین راستا و با قرار همکاری بین بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی و بیمارستان شهید بهشتی، پذیرش بیماران اورژانسی با زمینه‌های تروما، تصادفات، قلب و عروق، داخلی و … در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از ابتدای اسفند ۹۸ تا ۲۶ فروردین‌ماه جاری ۱۶۰۰ بیمار به اوژانس شبانه‌روزی بیمارستان آیت‌الله یثربی مراجعه کردند.

مسئول بخش اورژانس بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان یادآور شد: از تعداد ۱۶۰۰ بیمار مراجعه‌کننده به اورژانس این بیمارستان، ۴۸۰ بیمار از سوی آمبولانس‌های ۱۱۵ سطح شهر برای درمان به اورژانس شبانه‌روزی این بیمارستان منتقل شده‌اند.

اورژانس بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی، با ۶ تخت مجهز به اکسیژن و ساکشن سانترال و مانیتورهای مجزا که هر کدام به سیستم مانیتورینگ مرکزی متصل است در حال خدمت‌رسانی به بیماران می‌باشد.

این بخش شامل اتاق‌های تریاژ و احیا (CPR) است و همچنین با بهره‌گیری از کادر درمانی مجرب جراحی‌های سرپایی، گچ‌گیری و بخیه در این بخش امکان‌پذیر است.

همچنین آمبولانس‌های تیپ A, B به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به بیماران می‌باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.