عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان استاد نمونه کشوری

دکتر محمد الماسی عضو هیئت علمی دانشگاه کاشانکاشان فردا محمد الماسی کاشی عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان در بین ۱۶ تن از استادان نمونه منتخب دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور قرار گرفت.

وزارت علوم چهارشنبه اسامی ۱۶ تن از استادان نمونه منتخب دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور را اعلام و تاکید کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری آیین تجلیل از استادان نمونه کشوری به سیاق گذشته، وجود ندارد.

پس از تایید نهایی و معرفی استادان نمونه، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ به استادان نمونه تبریک گفت و از تلاش‌ها و فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه آن‌ها قدردانی کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ انتخاب استاد دانشگاه کاشان در فهرست سرآمدان علمی سال۹۸

در بین ۱۶ استاد نمونه کشوری، سه استاد از استان اصفهان انتخاب شدند که ولی‌الله میرخانی رشته شیمی معدنی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، محمود مدرس هاشمی رشته مهندسی برق عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و محمد الماسی کاشی رشته فیزیک عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان هستند.

محمد الماسی کاشی به‌عنوان، استاد و پژوهشگر گروه فیزیک ماده چگال دانشگاه کاشان درباره شرکت‌های دانش‌بنیان فعال است.

رئیس دانشگاه کاشان به در پیامی این انتخاب را تبریک گفت.

در پیام عباس زراعت آمده است: «خبر مسرت‌بخش و مباهات‌آفرین انتخاب شایسته دکتر محمد الماسی به عنوان استاد نمونه وزارت علوم برگ زرینی بر افتخارات دانشگاه کاشان بود.

حتما این انتخاب به سبب ممارست و پشتکار علمی و پژوهشی و تدقیق و تحقیق عالمانه این استاد پر کار و کاربلد در علم پایه فیزیک و زیر شاخه‌های آن است که به نویافته‌ها و ابداعات موثری منتج شده است.

با تبریک این توفیق مبارک به آحاد دانشگاهیان این مرکز علمی برای برادر عزیزم دکتر محمد الماسی که با وظیفه‌شناسی، تعهد و پشتکار مضاعف رسالت‌های دانشگاهی را به احسن وجه انجام می‌دهند سلامت و سعادت‌مندی مسئلت می‌نمایم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.