کاشان رتبه دوم سازمان‌های مردم‌نهاد استان

علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشانکاشان فردا – فرماندار کاشان اعلام کرد این شهرستان رتبه دوم تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد را در بین شهرستان‌های استان اصفهان دارد.

به گزارش مهر علی‌اکبر مرتضایی پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: وجود این سازمان‌ها نشان از مشارکت اجتماعی بالای مردم کاشان در اداره شهر است.

مرتضایی از ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی در سال گذشته با اعتباری بالغ بر چهارصد میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: در سال ۹۸ با وجود تمام مشکلات از جمله تحریم اقتصادی و شیوع کرونا بیش از یک هزار و ۸۸۳ فرصت شغلی در شهرستان کاشان ایجاد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب تأسیس شهرک سوم صنعتی کاشان بیان داشت: در بخشی از این شهرک که پس از ۱۷ سال مصوب شد، شهرک ماهیان زینتی راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار کاشان اظهار امیدواری کرد که در سال جاری منطقه نمونه ارگانیک زراعی دامی با همکاری دستگاه‌های مختلف در کاشان ایجاد شود.

مرتضایی عملیاتی‌کردن منطقه ویژه اقتصادی کاشان را یکی دیگر از اولویت‌های شهرستان کاشان در سال جاری دانست و یادآورشد: این مهم می‌تواند علاوه بر توسعه اقتصادی و رونق کسب و کار در شهرستان کاشان باعث توسعه گردشگری نیز شود.

وی همچنین از پیگیری ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی در سال جاری خبر داد و گفت: تشکیل پرونده سلامت برای کارمندان، صیانت از حقوق شهروندی و همچنین استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد از دیگر اولویت‌های شهرستان کاشان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.