مسعود صلواتی یکی از ۱۰۰ محقق سرآمد کشور شد

دکتر مسعود صلواتی نیاسر عضو هیئت علمی گروه شیمی ایران و سرآمد علمی ۹۸ کشورکاشان فردا – معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان اعلام کرد: «مسعود صلواتی نیاسر» به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر محقق سرآمد علمی کشور انتخاب شد.

مجید منعم‌زاده گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی جمهوری اسلامی ایران به مرجعیت علمی جهانی، فدراسیون سرآمدان علمی ایران، در دومین دوره ارزیابی و رتبه‌دهی سرآمدان علمی، فهرست ۱۰۰ سرآمد برتر کشور را اعلام نمود.

بیشتر بخوانیم:
+ انتخاب استاد دانشگاه کاشان در فهرست سرآمدان علمی سال۹۸

وی با اشاره به این‌که این فدراسیون سالانه ۱۰۰ نفر از اعضای هئت علمی دانشگاه‌های کشور که دارای دستاورهای پژوهشی برتر (مطابق آیین‌نامه فدراسیون) باشند را شناسایی و حمایت می‌کند، افزود: این افراد در دو گروه (الف) و (ب) قرار گرفته و بر اساس اعتبار علمی رتبه‌دهی و حمایت می‌شوند.

منعم‌زاده خاطرنشان کرد: بر این اساس «مسعود صلواتی نیارسر» با کسب اعتبار علمی در گروه «الف» فهرست سرآمدان علمی سال ۹۹ قرار گرفت، و امتیازات پژوهانه نقدی، اعتبار استفاده از شبکه آزمایشگاهی و امتیاز بکارگیری محقق پسادکتری را دریافت کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان، هدف این برنامه را انتخاب افرادی دانست که در حال حاضر فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی برتری دارند و برای شناسایی این افراد از شاخص‌های معتبر علم‌سنجی استفاده شده و افراد سالانه در یک مکانیزم رقابتی انتخاب می‌شوند.

فدراسیون سرآمدان علمی کشور با هدف دستیابی به مرجعیت علمی با تلاش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاسیس و از ابتدای سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده است.

این فدراسیون در نظر دارد با شناسایی مستمر افراد توانمند و دارای بنیه علمی قوی و ارائه حمایت‌های ویژه از آنان، کشور را به سمت مرجعیت علمی در منطقه سوق دهد.

مسعود صلواتی نیاسر عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه کاشان، علاوه بر رتبه‌های علمی متعدد داخلی و جهانی، سال گذشته نیز در گروه «الف» سرآمدان علمی ایران قرار گرفته بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مجید می گوید

    زنده باشید و سلامت انشاا..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.