گشایش سالن سرپوشیده تخصصی اسکیت کاشان

افتتاح سالن اسکیت کاشانکاشان فردا – نخستین و تنها سالن سرپوشیده تخصصی اسکیت کاشان با حضور رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مهر، رئیس هیئت اسکیت کاشان در حاشیه آیین گشایش و بهره‌برداری از این سالن ورزشی که بعدازظهر پنج‌شنبه ۸ خرداد‌ماه برگزار شد گفت: ورزش اسکیت از سال ۸۱ در کاشان شروع به فعالیت کرده و از آن تاریخ تاکنون قهرمانان ملی و بین‌المللی بسیاری در این رشته در کاشان تربیت شده‌اند.

سعید زیارتی با اشاره به این‌که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌های کاشانی تأمین مکانی برای تمرین فرزندانشان بود، ابراز داشت: این سالن تخصصی با عنوان خانه اسکیت کاشان بعد از سال‌ها به عنوان تنها سالن تخصصی و سرپوشیده اسکیت کاشان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان این‌که این سالن دومین سالن در استان اصفهان است، تصریح کرد: این سالن با ظرفیت ۵۰۰ نفر، در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیون تومان با مشارکت بخش خصوصی گشایش یافت.

رئیس هیئت اسکیت کاشان ضمن قدردانی از خانواده شهید احمد مسجدی بابت همکاری و مشارکت آن‌ها در تجهیز و بهره‌برداری از این سالن خاطرنشان کرد: این سالن در مدت هفت سال به اجاره هیئت اسکیت برای بهره‌برداری ورزشکاران درآمده است.

زیارتی افزود: هیئت اسکیت کاشان این آمادگی را دارد در صورت تأمین زمین از سوی اداره ورزش و جوانان و یا دیگر نهادها اقدام به ساخت و تجهیز سالن اختصاصی اسکیت در کاشان با کمک خیرین برای استفاده دائمی ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.