اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بافت تاریخی کاشان

احیا و بازسای بافت تاریخی کاشان کوچه نراقی‌هاکاشان فردا – مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای مرمت و بازسازی بافت تاریخی و فرهنگی کاشان خبر داد.

امین چناری در گفت‌و‌گو با مهر با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در زیباسازی و به‌سازی معابر کاشان اظهار داشت: اجرای ۶۰ هزار مترمربع بلوک‌فرش توسط این سازمان فقط گوشه‌ای از اقدامات انجام‌شده برای رفاه حال شهروندان کاشانی است.

بیشتر بخوانیم:
+ بافت تاریخی بر مبنای پیاده‌محوری
+
شهرداری کاشان در بازآفرینی بافت تاریخی شایسته تقدیر است

وی با بیان اینکه تمام این پروژه‌ها توسط پرسنل و کارمندان این سازمان و بدون برون‌سپاری با پیمان‌کاران انجام شده است، ابراز داشت: استفاده از ظرفیت‌ها و کارکنان سازمان برای انجام پروژه‌ها به گونه‌ای است که برخی از کارکنان به صورت سه شیفت نیز مشغول به کار هستند.

چناری از تحقق کامل بودجه ۲۰ میلیارد تومانی این سازمان خبر داد و تصریح کرد: برای سال ۹۹ نیز بودجه‌ای معادل ۲۶ میلیارد تومان برای انجام پروژه‌های این سازمان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان با اشاره به این‌که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال ۳۰ هزار تن آسفالت در معابر و کوچه‌های شهر کاشان اجرا شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان عمران و به‌سازی شهرداری کاشان بازسازی و مرمت بافت و ابنیه تاریخی و فرهنگی کاشان است که برای انجام این مهم اقدامات خوبی مثل احیا و بازسازی آب انبار دارکوب انجام شده است.

وی گفت: بافت تاریخی نشانی از هویت تمدن و فرهنگی مردم دیار مؤمنان کاشان است و بر همین مبنا سازمان عمران و به‌سازی شهرداری کاشان این مهم را با اولویت اماکنی همانند بازار کاشان پیگیری می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.