کشف ۷۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کاشان

ماینرهای ارز دیجیتال کشف شده در کاشانکاشان فردا – روابط عمومی امور برق کاشان از کشف و ضبط ۷۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد.

به نوشته این روابط عمومی؛ با پایش مصرف مشترکین و هوشیاری همکاران خدمات مشترکین، و حراست امور برق کاشان ۷۲۵ دستگاه تولید ارز دیجیتال که به صورت غیرمجاز و با استفاده از برق تعرفه‌های ارزان فعالیت می‌کرد کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانیم:
+ ۵۶ دستگاه استخراج «ارز دیجیتال» در کاشان کشف شد

دستگاه‌های ماینر از دستگاه‌های با مصرف برق بسیار بالاست که متاسفانه در فصل تابستان موجب کمبود در شبکه‌های توزیع برق شده و از آنجایی که اکثرا به صورت غیرمجاز اقدام به فعالیت می‌نمایند هیچ‌گونه مدیریت و برنامه‌ریزی جهت تامین انرژی آن قابل برنامه‌ریزی نیست و به شبکه‌های توزیع برق آسیب می‌رساند و باعث ضعف ولت مشترکین می‌گردد.

واحد حراست مدیریت برق کاشان از مردم شریف شهرستان تقاضا نموده در صورتی که اطلاعاتی از این واحدهای غیرمجاز دارند، این واحد و یا پلیس را مطلع نمایند تا اقدامات قانونی لازم صورت پذیرد.

ارز دیجیتال به‌عنوان یک واحد پولی (جدا از واسطه‌های فیزیکی مانند اوراق بانکی یا سکه) برپایهٔ اینترنت تعریف می‌شود که ویژگی‌هایی مشابه با پول فیزیکی را داراست.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم  https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.