دستگیری آرایشگری که عکس مشتری را در فضای مجازی منتشر کرده بود

دستگیری آرایشگری که عکس مشتری خود را در فضای مجازی منتشر کرده بودکاشان فردا – سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان از دستگیری آرایشگری که تصاویر یکی از مشتریان خود را به منظور تبلیغ شغل خود در فضای مجازی انتشار داده بود خبر داد.

به گزارش پورتال خبری کاشان، سرهنگ غلامرضا باهنر اعلام کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه خانمی به عنوان آرایشگر زنانه جهت تبلیغ شغل خود اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی او کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانیم:
+ دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام

وی افزود: ماموران پلیس فتا ضمن هماهنگی و اخذ مجوز از سوی دادستان عمومی و انقلاب کاشان، متهم را که خانمی ۳۶ ساله بود را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبه‌رو شد به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را جذب مشتری عنوان کرد.

سرهنگ باهنر ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مطابق ماده ۱۷ قانون جرایم رایانه‌ای هرکس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی صوت یا تصاویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد به نحوی که منجر به ضرر یا عرفا موجب هتک حیثیت او شود به حبس و جزای نقدی یا هردو مجازات خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.