«نسرین خزائی» سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان شد

نسرین خزائی سرمربی تیم والیبال بانوان باریج‌اسانسکاشان فردا –  مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان از عقد قرارداد با نسرین خزانی به عنوان سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان به مدت یک فصل خبر داد.

فاطمه حسیبی به تسنیم گفت: بر اساس تصمیم نشست هیئت مدیره باشگاه باریج اسانس کاشان مقرر شد تیم والیبال بانوان این باشگاه در لیگ برتر سال ۹۹ حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانیم:
+ سایپا قهرمان و باریج اسانس سوم شد

وی با بیان اینکه اقدامات مقتضی در خصوص حضور پرقدرت و موثر در لیگ برتر والیبال بانوان کشور صورت پذیرفت، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته و بررسی گزینه‌های سرمربی برای تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان سرانجام هیئت مدیره با خانم نسرین خزانی به توافق رسید.

مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان با بیان اینکه این باشگاه با نسرین خزانی برای انعقاد قرارداد طی یک فصل به توافق رسیده است، ابراز داشت: تمامی اقدامات لازم به منظور حضور پرقدرت تیم والیبال بانوان در لیگ برتر کشور انجام شده است و امیدواریم شاهد دستاوردهای بسیار خوب در این زمینه باشیم.

وی از تسویه حساب باشگاه باریج اسانس کاشان با والیبالیست‌های تیم والیبال این باشگاه خبر داد و گفت: با وجود عدم تکمیل لیگ برتر سال گذشته اما با توجه به تعهدات باشگاه باریج اسانس کاشان با والیبالیست‌های خود تمامی مطالبات بازیکنان تیم والیبال بانوان این باشگاه پرداخت شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.