شناسایی دو مزاحم تلفنی سامانه ۱۲۵ کاشان با حدود ۵۰۰ تماس مزاحم

مرکز تماس سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی کاشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از شناسایی دو مزاحم تلفنی که حدود ۵۰۰  بار مزاحمت برای شماره ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ایجاد کرده بودند، خبر داد.

محمد مسعود چایچی در خصوص شناسایی این مزاحمان تلفنی گفت: این دو نفر در ماه گذشته با ایجاد مزاحمت برای همکاران ما سبب اختلال در امر امدادرسانی و پاسخ‌گویی به تماس‌گیرندگان واقعی با سامانه ۱۲۵ می‌شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ ۱۶هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی کاشان

وی افزود: این دو نفر با تماس از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود و همچنین باجه‌های تلفن عمومی سطح شهر اقدام به مزاحمت می‌کردند.

چایچی اعلام کرد: با توجه به اصرار افراد خاطی به مزاحمت از طریق سیستم موجود در ستاد فرماندهی سازمان شماره تلفن و مکان تماس گیرنده مشخص و با هماهنگی حراست سازمان و مقام قضایی افراد مذکور شناسایی و دستگیر شدند.

انگیزه و قصد آن‌ها از این کار توسط دستگاه قضایی در دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، ۱۷ تیرماه گذشته گفته بود که از ۱۶ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان ۱۲ هزار و ۱۴۹ تماس از طرف مزاحمین بوده که بیشتر از خطوط تلفن همراه علی‌الخصوص خطوط ایرانسل، و ۸۵۱ فقره از این تماسها، تنها توسط ۲۱ نفر صورت گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.