«مصطفی آبانی» مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل شد

تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگلکاشان فردا – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: طرح تغییر الگوی کشت در اصفهان به عنوان نخستین استان کشور طراحی شده است.

مهرداد مرادمند دوشنبه ۶ مردادماه در آیین معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی آران و بیدگل تشریح کرد: این طرح آماده شده و برای تصویب در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان قرار گرفته است تا به عنوان نقشه راهی در اختیار فرمانداران و مدیران ذی‌ربط قرار گیرد.

وی با اشاره لزوم حمایت همه جانبه برای اجرای طرح الگوی کشت، بیان کرد: این طرح علاوه بر کاهش مصرف آب و بهره‌وری بیشتر، هواشناسی، اقلیم، خاک و بحث‌های اقتصادی در منطقه‌های مختلف را در نظر گرفته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: رایزنی‌های زیادی با مسوولان کشور، استان و نمایندگان مجلس در زمینه اجرای این طرح انجام شده است تا با هماهنگی بیشتر، شاهد پیشرفت کشاورزی در سطح استان باشیم.

وی با اشاره به رتبه نخست استان اصفهان با بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصولات حوزه دام، طیور و آبزیان گفت: محصولات کشاورزی تولیدی استان از نظر کیفیت و کمیت رتبه نخست کشور است و استان‌های زیادی را پوشش می‌دهد که البته در صادرات هم جایگاه ویژه‌ای دارد.

در این آیین که با حضور فرماندار آران و بیدگل برگزار شد،‌ مصطفی آبانی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل معارفه و از خدمات حسین فتاحی مدیر پیشین قدردانی شد.

حسین فتاحی در  ۸ اردیبهشت‌ماه ۹۲ به جای  «نادر مزینی» مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل  شده بود، و بیش از ۷ سال مدیر این اداره بود.

نزدیک به ۲۱ هزار هکتار زمین قابل کشت در شهرستان آران و بیدگل وجود دارد که از این میزان، ۱۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین زیر کشت با ۲۴۴ حلقه چاه آبیاری می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.