شهرک ماهیان زینتی کاشان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

ماهیان زینتی کاشانکاشان فردا – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ضمن اشاره به اختصاص ۴۵ میلیارد تومان ویژه فاز توسعه شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان گفت: شهرک ماهیان زینتی کاشان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدجواد بگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه در قالب ایجاد پل زیرگذر و اجازه دسترسی به آزادراه کاشان این میزان اعتبار هزینه می‌شود، افزود: برای آسفالت معابر نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است و مقررشده تمامی زمین‌هایی که در فاز عملیاتی واگذار شدند، قابلیت استفاده از شبکه‌های آب، برق و گاز را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه زیرسازی بلوار اصلی و شبکه برق شهرک ماهیان زینتی کاشان انجام شده است، گفت: تفاهم‌نامه خرید اعتبار با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان عملیاتی شد و شهرک ماهیان زینتی کاشان در دهه فجر برای جذب سرمایه‌گذاران و بهره‌برداری و خروج تولیدکنندگان ماهیان زیننی کاشان به منطقه تخصصی آماده است.

بیشتر بخوانیم:
+ شهرک ماهیان زینتی قطب گردشگری کاشان می‌شود

بگی ضمن انتقاد از عدم تامین آب شهرک صنعتی نیاسر با بیش از یک دهه گذشت زمان تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و تفاهم‌نامه‌های منعقد شده مشکل تامین آب شهرک صنعتی نیاسر کاشان رفع شد و امید است این اقدام موجب جذب سرمایه‌گذار در این شهرک صنعتی شود.

وی ضمن اشاره به ایجاد نخستین شهرک صنعتی تخصصی فرآوری از شورآبه‌های دریاچه نمک در آران و بیدگل تبیین کرد: این مهم به عنوان یک مبحث آمایشی مصوب شده و مطالعات آن در دست اقدام است و با پایان آن عملیات زیربنایی نیز انجام می‌شود؛ این شهرک صنعتی باعث جلوگیری میزان قابل توجهی خروج ارز و ورود آن به کشور می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه ایجاد ناحیه ابوزیدآباد آران و بیدگل نیز با وجود بیش از یک دهه غفلت با توجه به اخذ مصوبه کارگروه آمایش استان اصفهان در هفته دولت پیگیری می‌شود، تاکید کرد: با این اتفاق در شهرستان آران و بیدگل یک شهرک صنعتی و یک ناحیه تخصصی اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار زیربنای شهرک صنعت تخصصی در آران و بیدگل ۲۰ میلیارد، و برای ابوزیدآباد نیز ۱۰ میلیارد تومان است، افزود: در مجموع در منطقه کاشان و با ترکیب ایجادشده صنعت منطقه کاشان از ۱۳ استان کشور بالاتر می‌رود.

پیشتر ظرفیت صنعتی کاشان از ۱۱ استان کشور بالاتر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.