دستگیری یک مزاحم اینترنتی در کاشان

دستگیریکاشان فردا فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری خانمی به دلیل ایجاد مزاحمت برای یکی از همشهریان در شبکه‌های اجتماعی توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ حسین بساطی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این‌که فرد یا افراد ناشناسی اقدام به ایجاد مزاحمت برای ایشان در یکی از شبکه‌های اجتماعی نموده‌اند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانیم:
+
دستگیری آرایشگری که عکس مشتری را در فضای مجازی منتشر کرده بود

سرهنگ بساطی اضافه‌کرد: مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم به نام ریحانه ۲۸ ساله را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی نامبرده را دستگیر کنند.

وی گفت: متهمه ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی در نهایت با مشاهده مستندات به انجام عمل مجرمانه خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام‌جویی عنوان نمود.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان این‌که رعایت اخلاق در فضای سایبر و به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از الزامات فعالیت در این شبکه‌ها است گفت: کاربران این شبکه‌ها باید مراقب رفتار آنلاین خود باشند و از روی سرگرمی و یا انتقام‌جویی برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکنند، چرا که همان‌طور که بارها گفته شده است، مزاحمت در فضای سایبری جرم است و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.