کشف بیش از ۸۵۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در کاشان

مواد مخدر تریاککاشان فردافرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از اجرای ۲۶ مرحله طرح عملیاتی نصر در ۴ ماهه نخست سال جاری و کشف بیش از ۸۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛ سرهنگ حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار کرد: سلسله طرح‌هایی که در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی تحت عنوان نصر برگزار می‌شود اهدافی از قبیل برخورد با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با اراذل و اوباش، مبارزه با سوداگران مرگ، کالای قاچاق، سرقت، جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر و برخورد با مجرمین در فضای مجازی را دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: در ۴ ماهه نخست سال جاری با پیش‌بینی‌های لازم و با هماهنگی مقام قضائی و با استفاده از ظرفیت‌های پلیس کاشان تعداد ۲۶ طرح عملیاتی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه این طرح‌ها مقدار بیش از ۸۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۴ مورد کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۷۰۰ میلیون تومان، ۷ قبضه سلاح غیرمجاز کشف و در این خصوص ۶۵ نفر دزد، ۱۲۹ نفر فروشنده و توزیع‌کننده مواد مخدر، ۷۶ نفر نگهدارنده مواد مخدر، ۳ نفر قاچاقچی، ۴۴ نفر شرور، ۴۷ نفر اتباع بیگانه فاقد مجوز و ۴۰ نفر مجلوب دستگیر و تعداد ۸۳ دستگاه موتورسیکلت و ۲۹ دستگاه خودرو توقیف شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.