کشف حجاب و خداحافظی بازیگر کاشانی با دنیای هنر

الهه فرشچیکاشان فردا «الهه فرشچی» با انتشار عکس خود در اینستاگرام چنین نوشت: با درد از اعماق وجودم، ناباورانه ناباورانه عشقم را، تمام انگیزه‌ام براى ادامه‌ى زندگى، (بازیگرى) را رها مى‌کنم.

به گزارش رکنا «الهه فرشچی» زاده دی‌ماه ۶۸ در کاشان، دانش‌آموخته کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری است، او تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد و در عین مخالفت خانواده به سمت بازیگری رفت.

او گفته:‌به قدر بازیگری را دوست داشتم که با دوستان در دبستان نمایش اجرا می‌کردم، و یا زمانی که با دوستانم تنها بودیم می‌گفتم از من بخواهند نقشی را برایشان بازی کنم.

پدر و مادرم اصلا موافق نبودند در بازیگری فعالیت کنم، آنها هم مثل اغلب پدر و مادرا دوست داشتند فرزندشان مهندس یا دکتر شود، منتهی در نهایت در رشته‌ای که به آن علاقه داشتم تحصیل کردم.

به صورت جدی فعالیت خود را از چند تله فیلم در سال ۸۹ وقتی ۲۱ ساله بود شروع کرد تا اینکه با نقش بیتا در سریال همه چیز آنجاست سال ۹۳ به شهرت رسید. بازی او در سریال دردسرهای عظیم هم به شناخته‌ترشدنش کمک کرد.

اسفندماه ۹۶ انتشار یک عکس بی‌حجاب از او با این عنوان که ایران را برای همیشه ترک کرد، و قصد ادامه بازیگری را ندارد به شدت جنجالی شد.

او ساعاتی بعد با تکذیب این خبر اعلام کرد اکانت اینستاگرام‌اش مورد سودجویی قرار گرفته و با عذرخواهی از انتشار این عکس اعلام کرد از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد کرد.

فرشچی مدتی است در کشور دبی زندگی می‌کند و به‌تازگی عکس‌هایی بدون حجاب از مدل‌شدن او در فضای مجازی منتشر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.