ورود مجله ریاضی شیمی ایران دانشگاه کاشان به «اسکوپوس»

- مجله علمی پژوهشی ریاضی شیمی ایرانکاشان فردا – مجله علمی پژوهشی ریاضی شیمی ایران Iranian Journal of Mathematical Chemistry مجوز ورود به اسکوپوس را اخذ کرد و در این پایگاه علمی نمایه شد.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان با بیان اینکه مجله ریاضی شیمی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ به صورت دو فصل‌نامه منتشر می شده است افزود: از سال ۲۰۱۷ به بعد این مجله علمی به صورت فصل‌نامه منتشر می‌شود.

مجید منعم‌زاده با اشاره به این‌که تاکنون بیش از ۳۰ شماره از این مجله چاپ و منتشر شده است، خاطرنشان کرد: مجله ریاضی شیمی ایران دانشگاه کاشان در سال ۱۳۹۴ نیز موفق به نمایه‌شدن در فهرست نخست مجلات ISI شد و در همان سال از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان ژورنال دوم نشریات کشور در رشته شیمی انتخاب شد.

بیشتر بخوانیم:
+ انتشار شماره ۱۳ مجله پژوهشی مطالعات معماری ایران

سید علیرضا اشرفی سردبیری و بهنام بازیگران مدیرمسئول و مرضیه پوربابایی مدیر اجرایی این نشریه را بر عهده دارند.

این مجله همچنین مجوز علمی- پژوهشی را در تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه ۸۹ در نامه به شماره 96529/11/89 از کمیسیون نشریات کشور اخذ نموده است.

اسکوپوس (Scopus) یکی از نمایه‌های استنادی معتبر و شناخته‌شده‌است که اطلاعات کتاب‌شناختی حدود ۶۰ میلیون سند را در خود جمع‌آوری و اطلاعات محصولات حدود ۵ هزار ناشر علمی را از سراسر جهان در خود جای داده‌است.

در مجموع اسکوپوس اطلاعات ۱۶ هزار و پانصد مجله علمی پژوهشی را در خود نمایه کرده‌است. اسکوپوس یکی از محصولات الزویر است که استفاده از اطلاعات آن نیاز به اشتراک و پرداخت هزینه دارد.

مجله علمی پژوهشی ریاضی شیمی در پایگاه‌های زیر نمایه می‌شود:

Indexing and Abstracting

Emerging Sources Citation Index (Web of Science)

Islamic World Science Citation Center (ISC) [ISC Impact Factor = 0.529 (Q1)]

Zentralblatt für Mathematik

Google Scholar

SID

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.