پیام تبریک شهردار کاشان به مناسبت رتبه نخست دانشگاه کاشان

پیام تبریک شهردار کاشان به دکتر زراعت برای کسب رتبه نخست دانشگاه کاشانکاشان فردا شهردار کاشان با صدور پیام تبریکی، موفقیت کسب رتبه نخست دانشگاه کاشان در میان دانشگاه‌های جامع کشور بر اساس شاخص بین‌المللی تایمز را تبریک گفت.

به گزارش شهرداری کاشان متن پیام تبریک سعید ابریشمی‌راد خطاب به «عباس زراعت» رئیس دانشگاه کاشان به این شرح است:
رئیس محترم دانشگاه کاشان؛ جناب آقای دکتر زراعت
با تقدیم درود و تحیات
به یقین آن‌چه که دیار نخستین‌ها را در طول روزگاران، همنشین عظمت و بزرگی کرده و نام کاشان را به عنوان یکی از پیشگامان فرهنگ و صنعت در کتاب سرآمدان ایران‌زمین جای داده، تولید دانش بوده است، مسیر پرافتخاری که متاسفانه در سال‌های اخیر به واسطه دست‌انداز «تقلید» و عدم خلق، کمی ناهموار شده است

کسب رتبه نخست دانشگاه‌ کاشان در میان دانشگاه‌های جامع کشور، بر اساس نظام رتبه‌بندی تایمز، نشانه امیدارکننده‌ای برای بازگشت خطه عالمان و سرزمین دانشمندان به دوران سرشار از مباهات خویشتن است.

این موفقیت زمانی شیرین‌تر می‌شود که فراموش نکنیم این دانشگاه ضمن تکرار توفیق سال‌های گذشته و حضور در میان عناوین ممتاز، توانسته با رشد معنادار، نخستین جایگاه این رتبه‌بندی بین‌المللی را به خود اختصاص دهد.

بنابراین بر خود فرض می‌دانم؛ این دستاورد ارزشمند را به جنابعالی، اساتید فرزانه، دانشجویان مستعد و همکاران پرتلاش‌تان در مجموعه دانشگاه کاشان صمیمانه تبریک عرض نمایم.

تعالی روزافزون مراکز تولید علم و خرد دیار مومنان را ا زخدای منان آرزومندم.
سعید ابریشمی‌راد
شهردار کاشان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.