راننده کامیون و ۴۰ تبعه غیرمجاز دستگیر شدند

تعدادی از اتباع افغانستان در حال حمل با کامیونکاشان فردا – معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۴۰ تبعه غیرمجاز افغانستانی که به وسیله یک کامیون از شرق کشور به کاشان آمده بودند خبر داد.

 محمدحسین تقوایی در گفت‌وگو با تسنیم ضمن اشاره به انتشار ویدئوی کوتاه متواری شدن اتباع غیرمجاز در یکی از عوارضی‌های منتهی به شهرستان کاشان گفت: راننده و ۴۰ تبعه غیرمجاز توسط ماموران دستگیر شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ دانش‌آموزان اتباع سرگردانند

تقوایی با اشاره به انتشار این ویدئو که پیاده‌شدن و فرار تعدادی از اتباع افغانستان از یک کامیون را در یکی از عوارضی‌های کاشان نشان می‌داد گفت: با پیگیری ماموران نیروی انتظامی شهرستان کاشان راننده خودرو شناسایی شد.

وی با بیان اینکه با شناسایی راننده، نسبت به دستگیری وی اقدام شد، افزود: پس از دستگیری راننده، خودروی کامیون نیز متوقف شد و در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد اتباع بیگانه از شرق کشور در خودرو کامیون سوار شده بودند.

روز گذشته ویدئوی کوتاهی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی انسان با هراس فراوان از یک کامیون پیاده‌شده و بلافاصله در تاریکی شب متواری و ناپدید می‌شوند. از چهره برخی از آن‌ها می‌شد تشخیص داد که از اتباع افغانستان هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.