تبریک فرماندار کاشان به مناسبت کسب مقام نخست دانشگاه کاشان

فرمانداری کاشانکاشان فردا – در پی کسب رتبه‌های برتر و افتخارآفرین از سوی دانشگاه کاشان، خصوصا کسب رتبه نخست این دانشگاه در بین دانشگاه‌های جامع کشور، بر اساس شاخص بین‌المللی تایمز، فرماندار کاشان این موفقیت را به مردم شریف منطقه تبریک گفت و از رئیس، اعضاء هیئت علمی و اساتید، دانشجویان و کارکنان آن دانشگاه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کاشان متن پیام تبریک علی‌اکبر مرتضایی خطاب به «عباس زراعت» رئیس دانشگاه کاشان به این شرح است:
جناب آقای پروفسور زراعت

رئیس محترم دانشگاه کاشان

سلام علیکم، پس از حمد و سپاس خدای متعال و صلوات بر حضرت محمد (ص) و ائمه هدی (علیهم‌السلام)

در ادامه افتخارات غرور‌آفرین دانشگاه کاشان، کسب رتبه ۵۰۱-۶۰۰ جهان و رتبه نخست در میان دانشگاه‌های جامع کشور، بر اساس نظام رتبه‌بندی تایمز و همچنین انتخاب و معرفی به عنوان هفتمین دانشگاه برتر کشور بر اساس اعلام پایگاه اسنادی علوم جهان اسلام ” ISC” را خدمت جنابعالی، اعضاء هیات علمی و اساتید، دانشجویان و کارکنان آن دانشگاه و همچنین مردم شریف منطقه کاشان تبریک عرض می‌نماید.

از این رو، مراتب سپاس و قدردانی از اقدامات مدبرانه جنابعالی در دوران تصدی ریاست دانشگاه کاشان را ابراز می‌دارد و خدمات ارزشمند و همت والای هر یک از همکاران خدوم در تحقق این مهم که موجب اعتلای بنیه علمی منطقه و بالندگی نظام آموزش عالی کشور شده است را می‌ستاید.

امید است با استعانت از درگاه حضرت حق و تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) در مسیر پیـروی از رهنمـودهای حکیمـانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست‌های دولت محترم تدبیر و امید درخدمت به میهن اسلامی و ارتقاء دانشگاه کاشان به جایگاهی که شایستگی آن را دارد بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

دانشگاه کاشان در کنار موققیت‌های متعارف بر اساس شاخص‌های معتبر ملی و بین‌المللی برای دومین‌بار طی سال‌های اخیر موفق به کسب رتبه نخست در بین دانشگاه‌های جامع کشور بر اساس شاخص بین‌المللی تایمز شده‌است.

بیشتر بخوانیم:
+ پیام تبریک شهردار کاشان به مناسبت رتبه نخست دانشگاه کاشان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.