«محمدرضا فلاحیان» فوتبالیست کاشانی به ماشین‌سازی تبریز پیوست

محمدرضا فلاحیان بازیکن ماشین‌سازی تبریزکاشان فردا – «محمدرضا رضا فلاحیان» بازیکن بلندبالا و بااخلاق فوتبال کاشان به تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در لبگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پیوست.

به گزارش پورتال خبری کاشان، فلاحیان فوتبال را ار سنین کودکی آغاز کرده و در سن ۱۵سالگی به تیم نوجوانان شهرداری کاشان پیوست، و پس از چند سال بازی در تیم شهرداری کاشان، در سال ۹۱ وارد تیم جوانان ذوب‌آهن اصفهان شد و پس از یک‌سال بازی در آن تیم، با ورود تیم شهردای کاشان به لیگ دست دوم کشور، به کاشان بازگشت و بازی در این تیم را از سر گرفت.

وی پس از چند سال بازی در تیم شهرداری کاشان در ابتدای سال ۹۶ حدود دو ماه برای ایرانجوان بوشهر بازی کرد، و پس از آن به تیم نساجی مازندران پیوست. بعد به تیم گچساران در لیگ دو رفت و بعد از یک فضل به تیم نود ارومیه در لیگ یک باشگاه‌های کشور پیوست.

فوتبالیست جوان کاشانی با درخشش در تیم نود ارومیه در لیگ یک مورد توجه تیم ماشین‌سازی تبریز قرار گرفت و با امضا قرارداد با تیم رسما به لیگ برتر رفت تا پله‌های ترقی را از مدرسه فوتبال شهرداری کاشان تا لیک برتر کشور طی کرده باشد.

محمدرضا فلاحیان، دانش‌آموخته رشته حسابداری در مقطع کارشناسی‌است.

در حال حاضر دو بازیکن دیگر تیم شهرداری کاشان محمد کاظمی و امبرمحمد نسایی در لیگ دو باشگاه‌های کشور برای شهرداری همدان بازی می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.