لغو مجوز دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در آران و بیدگل

لغو مجوز شرکت گردشگریکاشان فردا – رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل از لغو مجو یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در این شهرستان به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات مصوب، خبر داد.

به گزارش صداوسیما سید حسین چاکری بادی گفت: مجوز ‌شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری نگین گشت کویر، براساس رأی کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و به استناد ماده ۲۵ آیین‌نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب هیات وزیران و ماده ۵۳ مقررات اجرائی- انضباطی لغو شد.

بیشتر بخوانیم:
+ مهروموم یک اقامت‌گاه گردشگری در آران و بیدگل

چاکری بادی با اشاره به این‌که در حال حاضر ۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان آران و بیدگل مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند تصریح کرد: برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و رعایت حقوق شهروندی با هدف افزایش رضایت‌مندی هر چه بیشتر، بازرسی مستمر از فعالیت کلیه اماکن و تاسیسات گردشگری شهرستان آران و بیدگل انجام می‌شود.

وی گفت: همشهریان و گردشگران در صورت مشاهده تخلف اماکن و تاسیسات گردشگری شهرستان آران و بیدگل می‌توانند گزارش‌های خود را به حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل با شماره تلفن‌های ۵۴۷۳۰۰۶۲ و شماره همراه ۰۹۱۳۲۶۳۰۴۹۲ اطلاع دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.