تبریک رئیس دانشگاه پزشکی کاشان به مناسبت رتبه نخست دانشگاه کاشان

دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پیامی کسب رتبه نخست دانشگاه کاشان در میان دانشگاه‌های جامع کشور بر اساس شاخص رتبه‌بندی بین‌المللی تایمز، همراه با دیگر موفقیت‌های اخیر این دانشگاه را به رئیس دانشگاه کاشان تبریک گفت.

متن پیام دکتر سید علیرضا مروجی خطاب به رئیس دانشگاه کاشان به این شرح است:
رئیس محترم دانشگاه کاشان، جناب آقای دکتر عباس زراعت
با سلام و احترام
کسب رتبه ارزشمند ۵۰۱ تا ۶۰۰ در جهان، عنوان چهارم در میان دانشگاه‌های کشور و جایگاه نخست در میان دانشگاه‌های جامع کشور توسط دانشگاه کاشان در نظام رتبه‌بندی تایمز، نشان از جایگاه علمی ممتاز و همت والای آن مجموعه تلاشگر دارد.

ارتقاء امتیاز آن دانشگاه در تمامی شاخصه‌های ارزیابی به نسبت سال ۲۰۱۹ نیز حاکی از حرکت روبه‌رشد و برنامه‌ریزی مدون در عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دارد، که در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در شکل‌گیری یک جهاد علمی رخ داده و با درایت جنابعالی و زحمات طاقت‌فرسای آن مجموعه پرتوان در سال‌های اخیر به منصه ظهور نشسته است.

این‌جانب به نمایندگی از همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن ارج نهادن و قدردانی از اهتمام ویژه و تلاش‌های بی‌دریغ‌تان، کسب این عنوان وزین و ارزشمند را خدمت جنابعالی و جامعه فرهیخته دانشگاه کاشان صمیمانه تبریک عرض نموده، از درگاه ایزد منان سلامتی، عزت و توفیقات روزافزون شما تحت توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) را آرزومندم.

بیشتر بخوانیم:
+ تبدیل دانایی به دارایی از موفقیت‌های دانشگاه کاشان است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.