بیمارستان ثامن آران و بیدگل آذرماه گشایش می‌یابد

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بیمارستان ثامن آران و بیدگل در هفته چهارم آذرماه سال جاری به بهره‌بردای می‌رسد.

دکتر سید علیرضا مروجی اعلام کرد: خیرین سلامت کاشان نقش بسزایی در تهیه و تأمین تجهیزات برای درمان بیماران کرونایی و همچنین تجهیز بیمارستان‌های منطقه کاشان داشته و دارند.

بیشتر بخوانیم:
+
حفط سلامت کادر درمان، شرط معالجه کرونا است

وی با اشاره به اینکه خیرین سلامت منطقه کاشان در احداث مراکز درمانی هم نقش بسزایی دارند، ابراز داشت: در آخرین نمونه از اقدامات انسان‌دوستانه خیرین کاشانی می‌توان به اهدای زمینی توسط یکی از خیرین بزرگ‌وار کاشانی برای احداث درمان‌گاه بیماران خاص اشاره کرد.

دکتر مروجی با بیان این‌که این زمین برای احداث درمانگاه ویژه بیماری‌های خاص ام‌اس، پارکینسون و هموفیلی اختصاص داده شده است، تصریح کرد: ارزش این زمین ۵۰۰ متر مربعی بیش از ۳ میلیارد تومان است که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان دیگر دیگر نیز از طرف همین خیر برای احداث ساختمان این درمانگاه اختصاص داده شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و اختصاص اعتبار و همچنین مشارکت خیرین بیمارستان ثامن آران و بیدگل در هفته چهارم آذرماه سال جاری افتتاح می‌شود.

دکتر مروجی همچنین با بیان اینکه فاز نخست بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل نیز در همین زمان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، بیان داشت: مراحل ساخت بیمارستان بقیه‌الله کاشان که یکی از بیمارستان‌های مجهز به استاندارهای روز در سطح کشور است نیز در حال انجام است و امیدواریم با مشارکت خیرین و اختصاص اعتبارات دولتی به‌زودی شاهد افتتاح و بهره ‌رداری از این بیمارستان نیز باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.