تقدیر از مجتمع فولاد کویر به عنوان واحد برگزیده در مقابله با کرونا

تقدیر از فولاد کویرکاشان فردا ۰ معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، به پاس اقدامات خیرخواهانه مجتمع فولاد کویر در حوزه کمک به نظام سلامت در زمینه مبارزه با بیماری کرونا، از این مجتمع تقدیر کرد.

به گزارش شبستان، دکتر سیما سادات لاری، در مراسمی که با حضور مسئولان اجرایی منطقه کاشان و آران و بیدگل در سالن دکتر قریب دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد، اظهار داشت: وزارت بهداشت از هرگونه اقدام خیرخواهانه حمایت می‌کند و متعهد می‌شود که در ازای این مساعدت‌ها، دو برابر کمک کند.

بیشتر بخوانیم:
+ مدرن‌ترین تصفیه‌خانه در فولاد کویر به بهره‌برداری می‌رسد

دکتر لاری افزود: علیرغم این‌که ویروس کرونا ناشناخته بود و تجربه برای مقابله و پیشگیری از آن کم بود ولی منطقه کاشان و آران و بیدگل توانست اقدامات مناسبی را در حوزه مبارزه با این بیماری اجرا کند.

دکتر علیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم در این مراسم خیرین سلامت منطقه کاشان و آران و بیدگل را پیشگام امور خیر در حوزه سلامت کشور برشمرد و گفت: امیدواریم با تعامل مناسب بتوانیم این رابطه‌ها را روز به روز گسترده‌تر کنیم زیرا هرگاه کارها را به خود مردم واگذار کرده‌ایم و نظارت را بر عهده گرفته‌ایم، کار به نحو احسن به سرانجام رسیده است.

در پایان این نشست از خیرین سلامت با اهدای لوح و سردیس یادبود تقدیر شد.

مجتمع فولاد کویر در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در دوران اوج شیوع بیماری، بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به مراکز درمانی اختصاص داد.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.