انصراف باریج اسانس کاشان از لیگ برتر والیبال بانوان

تیم والیبال بانوان باریج‌اسانسکاشان فردا – مدیر باشگاه باریج اسانس کاشان از انصراف تیم بانوان این باشگاه از ادامه حضور در مسابقه‌های لیگ برتر بانوان ایران خبر داد.

محمدرضا واعظ چهارشنبه به ایرنا گفت: هیئت مدیره باشگاه با در نظر گرفتن اولویت‌های کنونی و در راستای تمرکز و انجام رسالت اصلی شرکت باریج اسانس و با هدف توزیع کالای دارویی در سطح کشور، از حضور در قابت‌های فصل جاری لیگ برتر بانوان انصراف داده است.

بیشتر بخوانیم:
+ لیگ برتر والیبال بانوان قرعه‌کشی شد

وی حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی را از دیگر علت‌های حضور نیافتن تیم بانوان شرکت باریج اسانس در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر والیبال بانوان کشور بیان کرد.

مدیر باشگاه باریج اسانس کاشان اظهار داشت: تلاش زیادی برای بقای تیم انجام شد اما اولویت اصلی حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی در وضعیت قرمز از نظر شیوع بیماری کووید- ۱۹ بود که به همین دلیل تصمیم نهایی از سوی هیات مدیره باشگاه مبنی بر خروج تیم از رقابت‌ها گرفته شد.

وی تاکید کرد: انصراف بانوان باریج اسانس کاشان از لیگ برتر والیبال کشور به منزله انحلال تیم تلقی نشود، زیرا باشگاه با بهبود وضعیت و عبور از بحران کنونی دوباره در عرصه والیبال با قدرت به تیم‌داری ادامه خواهد داد.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های بانوان کشور را پیش‌تر در کارنامه خود ثبت کرده است.

باریج اسانس کاشان در جریان هجدهمین دوره لیگ برتر بانوان ایران نیز با تیم‌های اکسون، پیکان تهران، ذوب‌آهن اصفهان، سایپا تهران، ستارگان فارس، شورا و شهرداری قزوین، افق قم و توسعه اقتصادی اطلس هم‌گروه بود.

یک منبع آگاه به کاشان فردا گفت که در جریان تمرین‌های روز‌های آتی آماده‌سازی تیم باریج‌اسانس، حال یکی از بازی‌کنان در سالن نامساعد شده و با آمبولانس منتقل می‌شود. به گفته این منبع احتمال می‌رود بازیکنان یادشده مشکوک به ابتلاء به کووید۱۹ بوده و این انصراف می‌تواند به این موضوع ربط داشته باشد.

تصمیم هیئت مدیره باشگاه، اعتراض مربی تیم را به‌همراه داشته و گفته می‌شود انصراف باریج‌اسانس هنوز قطعی نشده است. اما با توجه به شدت‌گرفتن شیوع ویروس کرونا، به‌نظر می‌رسد اصل رقابت‌ها هم مشمول تعطیلی شود.

مسابقات دور قبل لیگ برتر والیبال بانوان ایران در پی شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال قبل لغو و در ادامه فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که پرونده این مسابقات را ببندد و رده‌بندی تیم‌ها را اعلام کند. در نتیجه تیم سایپا به عنوان قهرمان لیگ برتر انتخاب و باریج اسانس کاشان سوم شده بود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.