تریلی حامل الکل باعث سوختگی ۱۲ نفر در کاشان شد

واژگونی تانکر حامل الکل و آتش‌سوزیکاشان فردا – مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی انحراف تریلر حامل الکل صنعتی در ۱۵کیلومتری بزرگ‌راه کاشان – نطنز ۱۲نفر از سرنشینان سه خودرو دچار سوختگی شدند.

روح‌الله فدائی افزود: این اتفاق حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه جمعه ۱۱ مهر رخ داد و با اعلام به ستاد فرماندهی ۱۲۵ کاشان، تیم‌های عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ ۲۰ کشته و ۲۰ مصدوم در حادثه تصادف اتوبوس و تریلر حامل گازوئیل

سخن‌گوی آتش‌نشانی بيان كرد: مشاهدات عینی حاکی از آن بوده که لاستیک تریلر در حال حرکت دچار ترکیدگی شده، دو مخزن الکل به بیرون پرت و با خودروی پیکان برخورد کرده و خودرو آتش می‌گیرد و آتش به خودروهای پژو ۲۰۶ و پرایدی که در آن مسیر بودند سرایت کرده و موجب آتش‌گرفتن سه خودرو و سوختگی ۱۲ سرنشین خودرو می‌شود که توسط، عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۴ و  ۵ سازمان با توجه به نوع حادثه و اشتعال‌زایی بالای الکل کماکان در محل حضور داشته و تا پایان عملیات رفع خطر و انتقال الکل‌ها به صورت تیم احتیاط از حریق حضور خواهند داشت.

وی از هموطنان خواست تا در مواقع بروز سوانح رانندگی مسیر را برای نیروهای آتش‌نشانی و امدادی باز نگه داشته و از تجمع در محیط حادثه جدا خودداری کنند.

سوختن خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.