بازسازی جاده بادرود – کاشان به پیمانکار جدید واگذار می‌شود

رحمت‌الله فیروزی‌پور نماینده نطنز، بادرود و قمصرکاشان فردا نماینده نطنز، بادرود و قمصر گفت: کارهای مقدماتی برای واگذاری ادامه عملیات بازسازی جاده بادرود-کاشان به پیمانکار جدید انجام شده است و امیدواریم سریع‌تر در این خصوص اقدام شود.

به گزارش خانه ملت، رحمت‌الله فیروزی پور اعلام کرد: این جاده به دلیل سوانح زیادی که در آن رخ داده است به جاده مرگ معروف است و حدود ۸ کیلومتر از این جاده جز تعهدات پیمانکار گذشته بوده است که به دنبال اختلافاتی که این پیمانکار با وزارت راه پیدا کرد، به‌طور کامل جاده بازسازی نشد.

بیشتر بخوانیم:
+ تا کی شاهد تلفات در جاده مرگ باشیم

+ با آمدن وزیر و عکس یادگاری مسئولیت تمام نمی‌شود

وی تصریح کرد: با پیگیری‌هایی انجام‌شده و با دستور وزیر راه، شرکت آزادراه و ساخت که مجری دستگاه ناظر و پیگیر امور این جاده است، اعلام کرده است که قصد دارد؛ عملیات بازسازی جاده را از پیمانکار قبل بگیرد و به پیمانکار جدید واگذار کند.

به گفته فیروزی‌پور پیمانکار قبلی با وزارت راه مشکل پیدا کرده است و به همین دلیل نزدیک ۹ سال است که عملیات بازسازی جاده بادرود-کاشان به تعویق افتاده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این جاده دارای دست‌اندازهای زیادی است و نیاز به تعریض و آسفالت جدید دارد و از همین رو معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت آزادراه‌ها و زیرساخت به دنبال این هستند که هر چه سریع‌تر مشکل قانونی آن را مرتفع کنند تا عملیات آسفالت‌ریزی جاده بادرود-کاشان انجام شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.