چقدر دیر به فکر (کاشان را تعطیل کنید) افتادی استاد‼️

تعطیلی کاشانکاشان فردا «مهدی سلطانی‌راد» روزنامه‌نگار و فعالی اجتماعی کاشان به دستور نماینده کاشان و آران و بیدگل برای تعطیلی کاشان واکنش نشان داد و آن‌را دیرهنگام خواند.

سلطانی در کانال تلگرامی خود نوشت: ماهها قبل –حوالی 20 اسفند 98- وقتی علاوه بر نامه سرگشاده‌ی تعدادی قابل‌توجهی از اهالی رسانه کاشان خطاب به ر‌ئیس‌جمهور مبنی بر اعلام وضعیت فوق‌العاده در شهرشان، پویش پرتعداد «کاشان را تعطیل کنید» در شهر راه‌افتاد، مسئولی در کاشان یافت نشد تا دنبال این درخواست‌ها را بگیرد..

در آن برهه هم و غم شمار زیادی مسئول در این شهر-با محوریت نماینده، تدارک یک جُنگ تبلیغاتی زنده‌ی استانی برای نشان‌دادن اقدامات مسئولین شهر در مقابله با کرونا و ایضأ دعوت شهروندان به رعایت فاصله اجتماعی و ماسک‌زدن بود، اما آن عکس غفلت‌ناکِ یادگاریِ همدلانه و تنگاتنگِ هم!! در شب آخر آن برنامه گویی به مردم پیام داد خیلی هم خودشان را درگیر فاصله و ماسک نکنند!!

بیشتر بخوانیم:
+ سکوت نماینده در قبال وعده‌ی بی‌اعتبار وزیر

از آن مقطع که دوراندیشی و (امروز را دیدنِ) رسانه‌ای‌ها و فعالان فرهنگی اجتماعی کاشان فریاد زده شد، و در قبال آن پویش‌ها از اردوگاه مسئولان شهر فقط شاهد تولید سکوت و تماشا بودیم خیلی وقت گذشته، اما امروز اواسط مهر ۹۹ که بر اساس آمار بستری‌ها و فوتی‌ها، موج سوم کرونا ثابت کرده به کاشان رحم نخواهد کرد، ناگهان آقای نماینده امر می‌کند که شهر را تعطیل کنید و از کسی نترسید!!
حضرت استاد؛ زنگ آخر کلاس خیلی وقت پیش زده شد .. بیدار شوید لطفأ .. !!!»

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس، در جلسه روز سه‌شنبه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا در کاشان گفته‌است: اگر لازم است که دو شهر کاشان و آران و بیدگل برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا تعطیل شود، این کار را انجام دهید و کاشان را تعطیل کنید.

وی تاکید کرده: برای این کار اصلا نباید احتیاط کرد و از توبیخ مقامات بالاتر نباید هراسید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.