پیام تسلیت شهردار کاشان به مناسبت شهادت دکتر محمد زارع

پیام تسلیت شهردار کاشان در پی شهادت دکتر محمد زارع شهید مدافع سلامتکاشان فردا – در پی شهادت دکتر محمد زراع، رئیس بیمارستان لبافی‌نژاد تهران و رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی کاشان، شهردار کاشان در پیامی شهادت این شهید مدافع سلامت را تسلیت گفت.

به گزارش شهرداری کاشان متن پیام سعید ابریشمی‌راد به این شرح است:
«باز جلوه‌ای از شکوه ایثار بر سیمای این سرزمین نقش بست، و بار دیگر گلی از گلستان فداکاری به دست تقدیر چیده شد. پرواز عاشقانه «دکتر محمد زارع جوشقانی» با لباس سفید تعهد، بهترین توصیف اوج‌گرفتن کبوترهای بی‌تاب در آسمان دلدادگی است. این عروج دفتر افتخارات کاشان بزرگ را پربارتر از گذشته نمود و پاک‌بازی خالصانه را بار دیگر هم‌نشین نام این جغرافیای باشکوه کرد.

او که سال‌ها با خدمات بی‌دریغش در عالی‌ترین سطوح بهداشت و درمان کاشان، یاور مردم زادگاه و اقلیمش بود، اکنون در قامت خدمت به سایر هموطناننش، گران‌بهاترین سرمایه خویش را در طبق اخلاص نهاد و مسیر انجام وظیفه را برای رسیدن به قله رضایت معبود برگزید.

بر این اساس بر خود فرض می‌دانم، شهادت این مرد بزرگ و شخصیت ارزشمند دیار ایمان را به خانواده محترم ایشان، همکاران جان‌برکف و اعضای خدوم جامعه شریف بهداشت و درمان، شهروندان قدرشناس و مردم سوگ‌وار تبریک و تسلیت عرض نمایم.

امید است که خدای رحمان، روح بلند این عزیز سفرکرده را جوار برادران شهیدش اسکان مخلد دهد.
سعید ابریشمی‌راد – شهردار کاشان»

بیشتر بخوانیم:
+ «دکتر زارع» سال‌ها صبورانه و با حُسن‌خلق به درمان دردمندان پرداخت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.