خسارت ۹ میلیارد تومانی کرونا تنها به دو رشته ورزشی در کاشان

سلامیان‌زاده محمدجوادکاشان فردا – رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان ضمن اشاره به خسارت ۹ میلیارد تومانی تنها به دو رشته ورزشی با شیوع کرونا گفت: ورزش کاشان مظلوم واقع شده است.

محمدجواد سلامیان‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در کاشان، با بیان اینکه با شیوع کرونا ورزش کاشان حال و روز خوبی ندارد اظهار داشت: متاسفانه آمار ورزشکاران سازمان‌یافته با کاهش یک سومی روبه‌رو شده به نحوی که پیش از کرونا ۱۲ هزار ورزشکار سازمان‌یافته داشتیم اما به ۴ هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانیم:
+ سؤال‌هایی که رادیو کاشان نپرسید

وی با بیان اینکه رویکرد فعلی روی آوری به فضاهای باز ورزشی است، یادآور شد: هر چقدر ورزش در جامعه زیاد شود، نشاط و شادابی افزایش و بزه نیز به همان میزان در جامعه کاهش پیدا می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان اعلام کرد: سرانه ورزشی کاشان با ۰.۲۰ مترمربع، پایین‌ترین سرانه استان اصفهان است، در حالی که کاشان در بین ۲۴ شهرستان استان بعد از اصفهان بزرگ‌ترین شهر استان است.

وی با بیان اینکه با تمام کمبودها کاشان شهری قهرمان‌پرور و ورزشکارپرور است، گفت: قبل از کرونا روال عادی بود و ورزش‌ها به صورت عادی پیگیری شد و با شیوع کرونا بحث تغییر کرد اما اماکن ورزشی بالاترین همکاری را داشتند و سعی شد تا از طریق فضای مجازی و فضای روباز امور ورزشی پیگیری شود.

سلامیان‌زاده ضمن تاکید بر ورزش در خانه برای حفظ سلامتی یادآور شد: کاشان ۴۴ رشته ورزشی را در قالب هیئت‌های ورزشی تحت پوشش دارد و عمده منابع این هیئات ورزشی به صورت غیردولتی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه کاشان ۱۳۵ باشگاه ورزشی مجوزدار دارد، تاکید کرد: با تعطیلی این اماکن در چهار ماه حدود ۷ میلیارد تومان، و استخرهای شهرستان نیز حدود ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خسارت دیدند که با رایزنی‌های صورت‌گرفته قول مساعد برای جبران خسارت داده شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.