قربانیان کرونا در کاشان در مهرماه از نوزاد یک ماهه تا پیر ۹۷ ساله

کرونا ویروسکاشان فردا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در میان قربانیان بیماری کووید-۱۹ در مهرماه ۹۹ در کاشان، از نوزاده یک‌ماه و ۲۴ روزه تا پیرمرد ۹۷ ساله وجود داشت.

به گزارش اهل کاشانم دکتر محمد حاجی‌جعفری با اشاره به اینکه میانگین سنی فوت‌شدگان بیماران کرونا در منطقه کاشان در مهرماه گذشته ۷۰ سال بوده است، اعلام کرد: از بین بیماران فوت‌شده حاد تنفسی در این ماه جواب تست آزمایش کرونای ۸۷ درصد آن‌ها مثبت بوده است.

بیشتر بخوانیم:
+ آمار تفکیکی ۱۰ روز سوم مهرماه مبتلایان کووید-۱۹ در کشور

+ ۷ بیمار کرونایی در کاشان فوت شدند/ بستری ۴۵ بیمار جدید

وی با اشاره به این‌که در بین فوت‌شدگان در اثر کرونا یک مورد زیر پنج سال هم وجود دارد، ابراز داشت: این بیمار یک نوزاد یک ماه و ۲۴ روزه بوده است که بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه غیر از این مورد، حداقل سن فوت‌شدگان در منطقه کاشان در مهرماه در اثر این ویروس ۲۸ سال بوده است، تصریح کرد: بالاترین سن فوت شده در اثر ابتلا به کرونا هم در منطقه کاشان در این ماه ۹۷ سال بوده است.

به گفته دکتر حاجی‌جعفری  ۴۷ درصد فوت‌شدگان در اثر ابتلا به کرونا در منطقه کاشان در مهرماه زن، ۵۳ درصد قربانیان ویروس نیز مرد بوده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.