بستری ۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان / ۲ فوتی

دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان اعلام کرد:  ۴۳ بیمار جدید آلوده به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

به نوشته این روابط عمومی؛ در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز ‌‌شنبه ۱۰ آبان‌ماه ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان شهید بهشتی بستری شدند، که ۳۲ نفر اهل کاشان، ۴ نفر توابع کاشان، یک نفر اهل آران و بیدگل، یک نفر توابع آران و بیدگل، و یک نفر بادرود و یک بیمار نیز اهل تهران است.

در همین زمان ۳ بیمار جدید حاد تنفسی نیز در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری شدند که یک نفر آن‌ها اهل آران و بیدگل‌ و ۲ بیمار نیز اهل کاشان هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۸۵ سال، و یک زن ۳۶ ساله به علت ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان بهشتی کاشان فوت شده‌اند.

بیشتر بخوانیم:

+ بستری ۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان

روز گذشته نیز ۵۸ بیمارآلوده به ویروس کرونا در منطقه کاشان بستری شده بودند.

هم‌اکنون در مجموع ۳۷۶ (۲۳ بیمار افزایش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند که از این تعداد؛ ۳۳۲ نفر در بیمارستان بهشتی، ۲ بیمار در بیمارستان میلاد، ۷ بیمار در بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان و ۳۵ بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل بستری هستند.

از این بیماران ۶۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی، ۲ نفر در بیمارستان آیت‌الله یثربی و ۵ بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، امروز ۳۸۶ قربانی است که به نسبت دیروز ۲۱ نفر افزایش داسته، و تعداد مبتلایان ۷۸۲۰ نفر است که به نسبت روز گذشته ۱۹۱ مبتلا کاهش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۳۶۵ قربانی و تعداد مبتلایان ۸۰۱۱ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.