«ساینا s» آماده تحویل/ شورای رقابت اعلام قیمت نکرده‌است

ساینا sکاشان فردا ـ «مجید باقری» قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گفت: همان طور که پیش تر اعلام شده بود، تولید رسمی ساینا اس از اواخر مرداد ۹۹ در کارخانه کاشان آغاز شده و از چند هفته قبل فراهم سازی بستر تولید این خودرو در کارخانه پارس خودرو شروع شده است. به عبارتی در حال حاضر تولید ساینا S به صورت هم زمان در دو خط تولید مجموعه سایپا انجام می شود و این گروه خودروسازی مشکلی برای تحویل نسخه جدید ساینا به مشتریان ندارد.

باقری در پاسخ به سوال خبرنگار اسب بخار در ادامه افزود: هم اکنون هم گروه خودروسازی سایپا این امکان را دارد تا تحویل گسترده نسخه جدید ساینا را به حواله داران شروع کند. اما مشکل اصلی در تاخیر تحویل این خودرو، عدم اعلام قیمت مصوب آن از جانب شورای رقابت است.

«ساینا s» آماده تحویل شورای رقابت اعلام قیمت نکرده‌است

وی در مورد صدور دعوتنامه ساینا EX به جای ساینا S گفت: همان‌طور که اشاره شد، به خاطر عدم اعلام قیمت مصوب ساینا S و تاخیر به وجود آمده از جانب شورای رقابت، بدیهی است که سایپا مجوز تحویل این خودرو را به مشتریان ندارد. قطعا امروز خواسته سایپا این است تا بتواند هرچه سریعتر ساینا S های تولید شده را به دست مشتریان برساند و مجبور به پرداخت سود تاخیر نشود.

اما اتفاق رخ داده خارج از اختیار گروه خودروسازی سایپا است و برای همین، به مشتریانی که می‌خواهند سریعتر خودرو را تحویل بگیرند، پیشنهاد واسپاری ساینا EX به جای ساینا S داده شده است. قطعا این پیشنهاد ارائه شده از جانب سایپا اجباری نیست و در صورتی که حواله‌داران ساینا اس به دنبال تحویل زودتر خودرو باشند، می‌توانند از این طرح تبدیل استفاده نمایند.

وی اضافه‌کرد: در غیر این صورت با وجود اینکه مسئول تاخیر پیش‌آمده سایپا شناخته نمی‌شود، مشتریان می‌توانند منتظر قیمت‌گذاری ساینا S از جانب شورای رقابت بمانند و ما هم موظف هستیم تا به خاطر تاخیر پیش‌آمده بر اساس قوانین جبران خسارت حواله‌داران را برعهده بگیریم.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
5 نظرات
  1. مصطفی می گوید

    بخدا ما را شرمنده بچه هام گردید بعد از ۴۲ سال خواستیم یه ما شین بخریم اینم که شما بازی دراوردید چون سرمایه دار نمیدونه شرمندگی یعنی چی چون داره فعلا پول مردم گرفته انکار نه انکار یه بدبخت این مول با خون دل دراورده چقدر دروغ تا کی

  2. نبی الله می گوید

    سلام ساینا s ثبت نام کردم بورج ۳ الان اخر بورج ۱۱ هستیم هنوز دعوت نامه نیامد شما را به خدا پیگیری کنید

  3. هادی می گوید

    سلام
    خداوکیل رو چه حسابی ساینا اس رو ۱۳۰ میلیون قیمت گذاری کردین آخه یکی مثل من که ی کارگرم به هزار امید ی ماشین ثبت نام کردم ۳۹/۸۰۰میلیون باید ۳۹/۸۰۰ میدادم که ماشین رو تحویل بگیرم بعد از یک سال حالا شوار راقابت قیمت ساینا اس رو ۱۳۰۰میلیون گذاشته خدا خوش میاد از کجا بیارم بقیشو بدم

  4. مصطفی می گوید

    فقط این می تونم بگم خدا ازشون نگذره که با ابروی مردم بازی می کنند

  5. علیرضا می گوید

    سلام
    سایناs مگر چه برتری نسبت به ساینا معمولی دارد که بایستی حدود 40 میلیون تومان اضافه داد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.