۸ بیمار کرونایی دیگر در کاشان فوت شدند/ ۴۳ بستری جدید

دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان اعلام کرد: ۴۳ بیمار جدید آلوده به ویروس کرونابا حداقل ۲ ماه و حداکثر ۸۸ سال سن طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شدند.

به نوشته این روابط عمومی؛ در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز ‌شنبه یک آذرماه ‌ماه ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹در بیمارستان‌های کاشان بستری شدند، که ۲۹ نفر اهل کاشان، ۳ نفر اهل توابع کاشان، و ۴ بیمار نیز اهل توابع آران و بیدگل هستند.

در همین زمان ۷ بیمار جدید حاد تنفسی نیز در آران و بیدگل بستری شدند که ۵ نفر آن‌ها اهل آران و بیدگل، و ۲ نفز نیز اهل توابع این شهرستان هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار مبتلا به کووید-۱۹: یک مرد ۴۸ سال، یک مرد ۵۰ سال، یک مرد ۷۷ سال، یک مرد ۸۲ سال، و یک مرد ۹۳ سال، و یک زن ۶۴ سال، یک زن ۷۱ سال، و یک زن ۸۴ ساله در بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+
بستری ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/ ۲ فوتی

روز گذشته نیز ۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان بستری شده بودند.

هم‌اکنون در مجموع ۴۱۷ (۵ بیمار کاهش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های منطقه کاشان‌ بستری هستند که از این بیماران ۸۷ نفر (۳ بیمار کاهش نسبت به دیروز) در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، امروز ۴۳۱ قربانی است که به نسبت دیروز ۴۸ نفر کاهش داسته، و تعداد مبتلایان ۱۲ هزار و ۹۳۱ نفر است که به نسبت روز گذشته ۳۲۹ مبتلا کاهش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۴۷۹ قربانی و تعداد مبتلایان ۱۳ هزار و ۲۶۰ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.